Firmy wciąż poszukują nowych pomysłów na gadżety reklamowe. Wszystko dlatego, iż chcą się one wyróżniać na rynku, a tym samym zaskakiwać swoich klientów. Firmy poligraficzne widzące te potrzeby starają się im zaradzić. Są jednak takie gadżety reklamowe, które od wielu lat w żaden sposób nie tracą na popularności i nic nie wskazuje na to, aby ta sytuacja miała się zmienić. Mam tutaj na myśli koszulki reklamowe.

Koszulki reklamowe

Koszulki reklamowe to idealny gadżet marketingowy. Nie tylko dlatego, że można w wygodny i atrakcyjny sposób zamieścić na nim przekaz reklamowy, ale także dlatego, że jest to gadżet praktyczny. Osoby, które takie koszulki otrzymają po prostu z nich korzystają. Innymi słowy, noszą je na co dzień, a dzięki temu z komunikatem reklamowym styczność ma bardzo wiele osób.

Jakość koszulek reklamowych

Zamawiając koszulkę reklamową zwrócić uwagę trzeba przede wszystkim na jakość materiału. Nie powinno się na tym oszczędzać. Koszulka powinna być trwała, tak aby posłużyła naprawdę długo. Zakup koszulki z materiału niskiej jakości, które rozpadnie się już po kilku praniach nie ma sensu. Są to zwyczajnie pieniądze wyrzucone w błoto. Najlepszym materiałem w tym przypadku będzie bawełna. Daje nam gwarancję dobrej jakości.

Niezwykle ważna jest także rozmiarówka. Trzeba bowiem wiedzieć, że wielu producentów koszulek stosuje różne rozmiarówki. Innymi słowy, rozmiar L u jednego producenta nie musi odpowiadać temu samemu rozmiarowi L u innego producenta. Dlatego nie można kierować się tylko rozmiarówką L, M, XL itp., ale sprawdzać należy także wymiary koszulek w centymetrach.

Przed dokonanie zamówienia warto poprosić o radę pracowników studia graficznego w firmie poligraficznej. Chodzi tu przede wszystkim o odpowiednie dopasowanie kolorów. Kolorystyka wzoru jaki ma znajdować się na koszulce musi bowiem pasować to barwy samej koszulki. Jeśli tak nie będzie, koszulka będzie zwyczajnie nieestetyczna i nie będzie spełniała swojej roli. Koszula ma bowiem przyciągać uwagę w sposób pozytywny, a nie odwrotnie.

Jeśli chodzi o kolorystykę to trzeba także wiedzieć, że ilość kolorów użytych na wzorze jaki mam być umieszczony na koszulce reklamowej, ma wpływ na koszt druku. Im więcej kolorów tym wyższy koszt produkcji. To samo dotyczy miejsca, na którym ma być wykonany nadruk. Np. na piersi lub na plecach będzie on z pewnością tańszy niż wykonanie małego nadruku na rękawkach. Ważna jest także technologia nadruku. To wyboru mamy między innymi sitodruk, termotransfer, czy DTG. Przed decyzją o metodzie zadruku warto poprosić o radę pracowników firmy poligraficznej.

Koszulka reklamowa dla firmy

Koszulka reklamowa od zawsze cieszyła się dużą popularnością. I chyba nic nie wskazuje na to, aby miało się to zmienić. Jest tak przede wszystkim dlatego, iż z koszulek reklamowych może korzystać niemal każda firma, niezależnie od branży. Koszulki mogą służyć np. jako ubiór dla pracowników. Często wykorzystuje się je podczas różnego rodzaju eventów lub innych akcji promocyjnych. Koszula może być także świetnym prezentem dla klientów przedsiębiorstwa.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here